12 Aralık 2011 Pazartesi

Yalnızlık Her Zaman Takdir Ettiğimiz Bir Erdem Değildir, Olmamalıdır!

Belediyenin doğal gaz çalışmalarından, bu çalışmalar yüzünden elektriklerin kesilmesinden, elektrik kesintileri yüzünden mr cihazının çalışmamasından nefret ediyorum. Elektriğin gidip gelmesi, düşük voltaj falan derken bilmem kaç teslalık mr cihazının sinyal alamamasından, bu sorunun iki gün boyunca çözülememesinden, koskocaman şehirde açık mr cihazı bulunan iki merkez olmasından da nefret ediyorum. Bu kadar nefretin beynimde yarattığı basınç damar tıkanıklığını artıracak, evet bundan eminim.
Dün akşam tam da bu saatlerde Sema bizdeydi, çok eğlendim, çok mutluydum. Ama şimdi kendimi garip hissediyorum. Evet, sevgilimle birkaç dakika önce konuştuk, elbette beni sevdiğini söyledi. Ben de onu sevdiğimi söyledim. İyi olduğumu, merak etmemesini falan da söyledim. İyiyim aslına bakılırsa. İki gündür mr çektiremediğim gerçeğini saymazsak-bu çok sinir bozucu- iyiyim. Daha iyisi mümkün mü? Elbette.
Dün akşam tam da bu saatlerde Sema bizdeydi, çok eğlendim, çok mutluydum. Şimdi o kendi evinde, Ricky Martin videoları falan paylaşıyor. Shakira’ya geçti az önce. Ben de “kurtulmam lazım kara böcüklerden” diye şarkı söylüyorum.
Biraz hasta olabiliriz; ama biraz. Bunu kabul ediyorum.
Buradan uzaklardaki sevgilime selam söylüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder